„Firaxis Games“ balandžio 24 d. išleido naują „XCOM“ serijos žaidimą, tačiau tai nėra trečioji serijos dalis, o viso labo kiek mažesnis serijos spin-off’as. Žaidimą kūrė „XCOM 2“ dizaineris Mark Nauta, o naujas formatas žaidimo kūrėjams leido pristatyti ir šiokių tokių pakeitimų kanonu tapusiai „XCOM“ formulei. Žaidimo anonsą galite pamatyti čia.

Visų pirma, žaidimas atsisako atsitiktinai generuotų karių ir mums pristato iš anksto sukurtus specialiuosius agentus, su unikaliais sugebėjimais, veikėjų modeliais ir įgarsinimu. Tokių specialiųjų agentų žaidime yra iš viso 11, tad jei misijos metu neteksite savo karių, ją reikės pradėti iš naujo. Tokia nauja sistema leidžia žaidimui papasakoti unikalią ir labiau asmenišką specialiųjų agentų kasdienybės istoriją.

Naujasis „Breach mode“

Antrasis didelis pakeitimas yra nauja karių eilės sistema. Ankstesniuose „XCOM“ žaidimuose visų pirma pajudindavome visus savo karius, o tada ėjimus atlikdavo priešai. Na, o „XCOM: Chimera Squad“ pristato naują sistemą, kurioje savi ir priešų veikėjai susimaišo. Tai leidžia pristatyti naujų veikėjų sugebėjimų, kurių metu suteikiame vieną veiksmą kitam savo agentui iškart, ar perkeliame veikėją iš eilės galo į priekį. Šią naują ėjimų sistemą „Firaxis Games“ studijos viduje pristatė pats legendinis Sid Meier.

Na, ir trečiasis didelis atnaujinimas yra „Breach mode“. Kadangi, žaidimo istorija seka 5 metai po „XCOM 2“ žaidime vykusių įvykių, City 31 mieste, kuriame sugyvena (arba labai bando) žmonės, ateiviai ir hibridai, mūsų veikėjai yra specialieji policijos pareigūnai. Jie atvyksta į karštą tašką ir laužiasi į teroristų buveinę, bando išgelbėti įkaitus ar sulaikyti kontrabandininkus. Mūsų kariai į pastatą gali patekti per keletą skirtingų kelių, o mes galime pasirinkti, kuriuo keliu norime eiti.

Mišrus ateivių ir žmonių būrys

Daugiau apie žaidimą, papasakoju tikro žaismo vaizdo įraše, kuriame žaidžiu vieną misiją ir parodau kaip atrodo mūsų karių bazė. Kadangi, žaidimas nėra pilna „XCOM“ serijos dalis, šiuo metu jis kainuoja viso labo €20, o mano manymu, tai lengvas grobis visiems, kurie išsiilgo „XCOM“ žaidimų.

Patiko šis įrašas? Paremk mus Patreon platformoje!