Autorius: Artojas

Kai „Ubisoft“ anonsavo „Rayman: Legends“ naujos kartos konsolėms, aš pamaniau — kokia prasmė? Juk tai meniškas, išpuoselėtas, dinamiškas ir visais atžvilgiais gerai „sukaltas“ žaidimas, bet naujoji karta jam paprasčiausiai negali pasiūlyti nieko naujo. Turint galvoje, kad tai 2,5D žaidimas, „geležies“ atžvilgiu PS3/X360/WiiU buvo pakankamai galingi, kad tobulai perteiktų kūrėjų viziją. Vadinasi žaidimas išleidžiamas tik tai auditorijai, kuri neturėjo praeitos kartos konsolių, arba tiesiog nepirko „Rayman: Legends“.

RL_NEXTGEN_Screen_3

Tuomet man šmėkštelėjo, kad tokiame sprendime yra daug daugiau prasmės. Aš visiškai nesidrovėdamas kartoju, kad tai vienas geriausių platform stiliaus žaidimų šeimai ar šiaip gerai kompanijai. Valiūkiškas, nuostabus ir vaikiškai nekaltas, bet tuo pat metu ir žiauriai sudėtingas. Taip manau ne aš vienas. Žaidimas nesunkiai renka 90% Metacritic’e, vertinant visas platformas kurioms buvo išleistas, bet… Jei tikėsime pasiekiamais pardavimų duomenimis, žaidimas vargiai pasiekė milijono kopijų ribą, jei ją išvis pasiekė. Tai tragiškas ir iš pirmo žvilgsnio nelogiškas skaičius — juk „Rayman: Origins“ pasirodė dvigubai geriau!

Išsami Rayman Legends apžvalga

Kas dėl to kalti? Lygiai dvi milžiniškos bendrovės. „Nintendo“ ir jos WiiU flop‘as kurio dėka tapo aišku, kad tobulai šiai konsolei pritaikytas žaidimas neatsipirks ir „Ubisoft“. Leidėjas kuris supratęs, kad su WiiU įklampojo į pelkę, supanikavo. Sujaukė kalendorių ir rinkodarą. Būtent todėl „Next–Gen“ startas yra labai logiškas. Tai dar viena proga parodyti ir parduoti žaidimą, kuris to nusipelno. Šį kartą naudojantis tuo, kad pasaulyje jau tuoj turėsime 10 milijonų žaidėjų su „Next–Gen“ geležimi, bet be žaidimų.

RL_NEXTGEN_Screen_2

Vis tik šiokių tokių skirtumų tarp versijų yra. Nedaug, bet yra. Visų pirma apie vienintelį, kurio nesitikėjau — žaidimo grafiką.
Naujos kartos „Rayman: Legends“ nuo senesnių skiriasi keliais smulkiais aspektais — aiškesnės detalės, jų daugiau, kai kuriuose lygiuose pirmame plane atsirado papildomų objektų, kurie visam žaidimo pasauliui suteikia daugiau gylio. Viskas.

Antra vertus, man patinka kitas apibūdinimas, kurį sugalvojau žaisdamas. Naujos kartos „Rayman Legends“ dideliame FullHD ekrane atrodo taip, kad darosi baisu dėl televizoriaus. Momentais atrodo, kad ekrano stiklas su didžiausiu vargu sulaiko anapus kunkuliuojantį pasaulį, o šis tik ir laukia progos įsveržti į svetainę. Kartais atrodo, kad ir pats galėtum įsibėgėti ir nerti vidun kaip per langą (tiesa, aš nerekomenduoju to daryt). Rimtai. Vaizdas tiesiog pasaka.

Be kiek dailesnės grafikos, naujos kartos konsolės turės išskirtinių herojų ir keletą smulkių, naujų savybių.

XBOX ONE
• Gaus Far Cry 3 motyvais sukurtus veikėjus Ray Vaas ir Far Glob, o taip pat Splinter Ray sukurtą Semo Fišerio motyvais.
• 10 išskirtinių „Time Challenge“ tipo iššūkių, kurių įveikimas vertinamas Achievment‘ais.

PLAYSTATION 4
• Gaus Assassin‘s Creed V žaidimo įkvėptą Assassin Ray herojų.
• Dual Shock 4 Touchpad‘as galės būti naudojamas trinant laiminguosius bilietus ar naršant išskirtinai šiai konsolei skirtame kameros režime. Žaidėjai gali bet kada sustabdyti žaidimą ir braukydami lietimui jautrų paviršių, pritraukti ar atitolinti pasirinktas žaidimo dalis, jas fotografuoti ir sukelti nuotraukas on-line.
• Turintys Vitą, galės išnaudoti Remote Play funkcionalumą, tačiau Vita nemokės atkurti išskirtinių žaidimo savybių ir veiks kaip tradicinis pultelis su papildomu ekranu. „Ubisoft“ nutarė neperkelti specialiai „WiiU“ skirto funkcionalumo, net nepaisant to, kad pusė PS4 savininkų turi Vitą. Mano asmenine nuomone, beje, toks sprendimas buvo žiauri klaida.

Kaip matote, skirtumai tikrai neypatingi, tad jei jau turite „Rayman Legends“, kraustytis į naują kartą nėra jokio reikalo. Tačiau jei šio žaidimo neturite — gerai pagalvokite apie jo įsigijimą. Ypač tie, kurie jau išsileido pirkdami naujos kartos konsoles su dviem ar daugiau pultelių.

Patiko šis įrašas? Paremk mus Patreon platformoje!