Autorius: Patarejas

Dar visai neseniai rašėme apie itin gerbiamame verslo žurnale “Forbes” vieno rašytojų išreikštą pasipiktinimą “Modern Warfare 3” bei “Pepsi”+”Doritos” akcija, kai žaidėjai, pirkdami minėtus vartojamus produktus gaus patirties rinkimo bonus’us žaidime. Mes spėliojome ar tai ataka nukreipta prieš žaidimų industriją apskritai ar tik prieš “Activision”, su spėjimu, kad rašytojas – “Battlefield” fanas.

Dabar gi atrodo, kad galėsime išsiaiškinti kokie gi buvo Forbes motyvai, kai jų smegenėlės sugromuluos šį “Uncharted 3” ir “Subway” cross-promotion šedevrą:

Žaidėjams žadamas ankstyvas multiplayer režimo startas, o tai jau, vertinant per “perkantys įgauna pranašumą” prizmę, yra kur kas neteisingiau neperkančiųjų atžvilgiu. Kad ir kaip bebūtų, aš šią “Uncharted Subway” reklamą priimu kaip superlėkštos humoro formos išraišką, nes pas mus Subway nėra.