Po 7-rių metų nuo Diablo III pasirodymo, Lapkričio 1d. Blizzcon 2019 konvencijoje oficialiai paskelbtas “Diablo IV”. Naujoji žaidimo dalis bandys grįžti prie senųjų savo šaknų, kurios Diablo seriją piešia tuo, kuo ji ir yra – siaubo fantastikos veiksmo ir vaidmenų žaidimu.

“Viskas, ką pamatysite ir patirsite žaisdami Diablo IV, jausis tikra ir ištikimą Diablo palikimui.” – Šitaip John Mueller, Blizzcon 2019 pristato Diablo IV. Kraujas, demonai, tamsa ir, žinoma, “legendary” grobis – visa tai žada Diablo IV kartu su tokiomis papildomomis funkcijomis kaip tyrinėjimui atviras pasaulis su PVP zonomis ir “randomized” požemiais.


Diablo IV pristatomajame vaizdo įraše mus nuo pirmųjų kadrų pasitinka su tamsiu ir gotikiniu viduramžių pasauliu užpildytu okultizmo ir biblijos tematikomis. Sanctimony karalystėje įsiviešpatauja neviltis ir chaosas, žmonija lieka viena užsidarius Dangaus karalystės vartams ir į pasaulį yra gražinama Neapykantos dukra – Lilith.

“Sanctuary chaoso ir nevilties užpildytas pasaulis praėjus dešimtmečiams po “Diablo III:Reaper of souls” įvykių.”

Tamsus gotikinis viduramžių pasaulis kuriame blogis laimi.

Žaidimo kūrėjai akcentuoja, jog nori parodyti Sanctimony karalystę kaip niekad ankščiau apokaliptišką. Joje jaučiama niūresnė ir labiau į siaubo išgyvenimą panaši atmosfera. “Prižiūrėdami, kad žaidimo veikėjai negalėtų pasiekti visa griaunančios būsenos lygio, kuriame niūresnį ir tamsesnį pasaulį” – Luis Barriga, Blizzcon 2019.

Mūsų laukia atviras pasaulis, kuriame galėsime sutikti kitus žaidėjus esančius mieste ar klajojančius per penkis gretimus pasaulio regionus. Kiekvienas iš regionų yra distinktyvus ir atviras tyrinėjimui. Skirtingi region biomai leis žaidėjams keliauti nuo neprijaukinamų Scosglen miškų iki sausra ir kovomis dėl išlikimo nusietų Dry Steppes dykumų bei Fractured peaks kalnų.


Žaidimas startuos su penkiomis klasėmis, trys iš jų jau paskelbtos:

The Barbarian: Visa griaunantis Barbarian kovoje pasitelkia visus keturis savo ginklus, taip leisdamas žaidėjams patirti ir įsitraukti į nesutramdomo brutalaus kovotojo, siejančio sumaištį ir naikinimą, fantaziją.

The Sorceress: Su priešais kovoja pasitelkus arcane galias, iš tolimų distancijų mėtydama meteorus ar skriedama per kovos lauką žaibu, suteiksenčiu greitą ir strategišką kovos stilių.

The Druid: Iš Diablo II sugrįžtantis “hybrid” klasės kovotojas Druid puls į priešus nuolat keisdamasis tarp vilko ir meškos formos, kovoje pasitelkdamas gamtos stichijas ir sklandžią kovos mechaniką.


Kai kurios zonos taps PVP (žaidėjas prieš žaidėją) zonomis, kurios suteiks pasauliui išlikimo aspektą ir vers sudarinėti aliansus su kitais žaidėjais, kovojant prieš pasaulio bosus.

Diablo IV antrąją pasaulio pusę sudarys naujai susigeneruojantys požėmiai. kuriuose žaidėjai galės kovoti vieni ar keturių žaidėjų komandoje. Žaidime bus galima rasti „legendary“ tipo ginklų ir šarvų, kurie sustiprins magiškas atakas ar suteiks papildomų pasyvių savybių talentų sistemoje. Prie viso šito gražinama Runų funkcija, sukurianti dar daugiau kustomizacijos galimybių.

Diablo IV data Blizzcon 2019 nebuvo paskelbta ir kūrėjai tikina, jog produktas dar greitai nepasirodys, tačiau pirmieji žvilgsniai į žaidimą atrodo daug žadantys!

Liked it? Take a second to support Mace on Patreon!