Skaitytojo straipsnis, pristatantis "Nier: Automata" žaidimo subtilybes.

2017-tų metų pradžioje didžioji dauguma pasaulio pradėjo šluoti visas įmanomas prekes iš parduotuvių, kurios prekiauja kompiuterine technika, nes atsirado beprotiškai įdomus, bet ganėtinai didelių resursų reikalaujanti žaidimas “NieR:Automata

Vertas kiekvieno cento

Šiandien žaidimas yra paleistas net ant trijų platformų: Playstation 4, Windows-PC ir Xbox One (Anything missing…? Oh yeah, no Mac). Pradėtas kurti 2014-tais metais, praėjęs pakankamai sunkų kelią per visas komisijas, negailestingas developer’ių akis ir tūkstančius silpnų kompiuterių, 2017-tais metais, vasario 23-čią dieną Japonijoje jis pradėjo savo kelią į žaidėjų širdis per Sony Playstation 4 žaidimų konsolę. Na, o 2017-tų metų kovo 17 dieną žaidimą buvo galima nusipirkti ir įsirašyti į įprastą kompiuterį.

Taigi, NieR:Automata: fantastiškas PlatinumGames ir Square Enix single-player hack and slash šedevras, kuris iki šių dienų laimi vos ne visus apdovanojimus, gauna įvairias nominacijas ir kelia abiejų kompanijų biudžetus iki milijonų, o gal ir milijardų. Kaip jau minėjau, žaidimas yra mokamas, but worth every single cent. Šiuo momentu, Steam platformoje, žaidimą galima įsigyti už 40 eurų.

Ištrauka iš žaidimo.

Turbūt visiems įdomu, kodėl aš paminėjau, jog NieR:Automata reikalauja pakankamai gerų kompiuterinės technikos resursų? Well, see for yourself. Atsižvelgus į Steam rekomendacijas, šiam žaidimas reikėtų 8GB RAM, ganėtinai neblogos vaizdo plokštės (hmm, let’s sayNVIDIA GeForce GTX 980 VRAM 4GB) ir tikrai ne pačio silpniausios procesoriaus (Intel Core i5 4670 would do the job). Sudėjus šios nuostabios technikos sumą ir pridėjus žaidimo dabartinę kainą išeina pakankamai padori suma tiems, kurie dar nedirba ir pinigus ima iš tėvų… But, like I said, worth it.

Visa abėcėlė scenarijų…

Taigi, gana girti žaidimą ir laikas papasakoti truputėlį apie jo turinį. NieR: Automata remiasi ateities tema, jog kadaise į pasaulį atvyks Android’ai ir jų pagrindinė misija bus išgelbėti likusią žmonių dalį nuo didžiojo pavojaus. Pagrindiniai veikėjai 2B ir 9S savo misijos metu išvydo nepakartojamą reginį: Adomo ir Ievos gimimą, o paskui ir jų ginčą dėl kurio abu neteko prieigos prie Rojaus ir jo gėrybių. Interesting fact, žaidimas turi 26-es galimas pabaigas, kaip mėgiama sakyti nuo A iki Z. Tačiau, ne visos jos lydi prie happy end’o, pabaigos F iki Z yra savotiško “Game Over” motyvo, kurios priklauso nuo žaidėjo “In Game” pasirinkimų (Choose wisely, as it can only be done once…)

Taigi, kalbėti apie šį žaidimą galima ilgai ir labai įdomiai, bet negaiškime laiko, kurį jau dabar galėjai atiduoti žaidimo pradžiai. Have fun ir Game On!

Liked it? Take a second to support Domas Kopijevas on Patreon!