Skaitytojo straipsnis, rekomenduojantis "Megaman" žaidimų seriją.

“Megaman” – Japonijos žaidimų kompanijos “CAPCOM” sukurtas produktas, kuris savo metu tapo hitu ir iki šiol turi dedikuotų fanų, bei paliko didžiulį įspūdį kiekvieno žaidėjo galvoje.

Žaidimo istorija pasakoja…

Pirmoji žaidimo dalis pasirodė dar 1987 m. NES (Nintendo Entertainment System) platformoje. “Megaman” tapo dideliu hitu ir per trisdešimt dvejus metus sulaukė dešimties pratęsimų, spin-off žaidimų, anime serialo, komiksų ir rinkinių. Rinkiniai “Megaman Legacy Collection” ir “Megaman Legacy Collection 2” – dvi kolekcijos, savyje talpinančios pagrindines “Megaman” žaidimų serijos dalis, nuo pirmosios iki dešimtosios dalies.
Žaidimas pasakoja istoriją apie robotuką “Rock”, kuris buvo sukurtas kaip laboratorijos asistentas Daktarui Light ir jo partneriui Dr. Willy. Pastarasis išduoda savo kolegą ir, kadangi jis programavo daugelį Dr. Light robotų, pradeda savo blogiuko karjerą panaudodamas minėtuosius robotus. Kadangi kažkam reikia sustabdyti Daktarą Willy, robotukas Rock savanoriškai sutinka tapti kovos robotu. Modifikuotas ir pasiruošęs kovai mūsų veikėjas kiekvienoje dalyje bando sustabdyti Dr. Willy ir jo robotus.

Grafika

Didžioji šių žaidimų dalis naudoja pikselinę grafiką, kuri suteikia žaidimui paprastumo. Nors kai kurios dalys ir buvo išleistos jau vėlesniais laikais, kuomet grafika tapo pažangesnė, pikselinė stilistika niekur nedingo.
Veikėjų dizainas tikrai aiškus ir kiekvienas personažas išsiskiria savo išvaizda. Aplinkos vaizdai priklauso nuo blogiuko su kuriuo kaunamasi. Jei, tarkim, lygio bosas naudoją ugnį, tai ir lygis bus papuoštas ugnies simbolika.

Gameplay


Žaidimo gameplay pasižymi savo nelinijiniu lygių pasirinkimu, kas ankščiau buvo neįprasta. Prieš pradedant lygį, mes galime pasirinkti, į kurį pageidaujame patekti. Lygio pasirinkimo lentelėje matome to lygio boso atvaizdą ir, perėjus lygį, boso vietoje matome tuščią juodą kvadratą. Po kiekvieno lygio mes gauname vis naują galią, kuri padeda mums progresuoti žaidime. Kartais tenka pagalvoti kurį lygį pereiti pirmiau, kad gavus tam tikrą įgūdį mes galėtumėm nugalėti kito lygio bosą lengviau ir efektyviau.
Žaidime neužtenka vien tik šaudyti ir lakstyti. Kadangi žaidimo žanras veiksmo–platformeris, kiekviename lygyje tenka ne tik iššaudyti priešus, bet ir pašokinėti bei pagalvoti, kaip neįkristi į bedugnes ar neprisiliesti prie aplinkos spastų. Kiekvienoje dalyje susiduriame su vis kitokiais iššūkiais.
Pirmojoje dalyje turime ir taškų skaičiavimo sistemą, kuri leidžia žaidėjui įsivertinti save ir, žaidimo gale pasiekus tam tikrą skaičių, mėginti pagerinti rezultatus pradėjus žaidimą iš naujo. Vėliau ši sistema buvo panaikinta, nes nesuteikdavo jokios didesnės naudos.

Garso takelis

Pirmųjų dalių garso takelis primityvus ir primenantis polifonines melodijas. Tačiau tai nėra blogai – melodijos tikrai apgalvotos ir priderintos kiekvienam lygiui. Besiklausant žaidimo garso takelio labai lengva nusiteikti nuotykiams ir kovai. Pasitaiko ir melodijų kurios įtraukia į fantazijos pasaulį. Belakstant lygiais ir klausant tokios muzikos tikrai galima atsipalaiduoti ir mėgautis akimirka.

Pabaigai

Šios serijos žaidimai tikrai įdomūs ir smagūs. Kartais gali užplūsti pasikartojimo jausmas, ypač jei norima pereiti visas dalis iš eilės. Tačiau tai neturi įtakos bendram įspūdžiui. Na, o labiausiai žaidimą išbandyti rekomenduoju tiems, kuriems patinka robotukai, old-school žaidimai ir daug apmąstymų nereikalaujanti istorija.

Liked it? Take a second to support Arnoldas on Patreon!